-
51 הדברים שהלקוח שלכם לא יגלה לכם שהוא רוצה
"קיצור דרך" שיווקי
מסדרת "חשיבה רווחית"
-
-
-
למה כל כך קשה לקנות מתנה לאמא שלי?
לפני כמה שנים הלכתי לחפש לאמא שלי מתנת יומולדת. זה לא דבר פשוט. כל דבר שאני מביאה לה, היא לא מרוצה. אין לה מקום. "קחי את זה לעצמך". התרוצצתי בין חנויות, בדקתי, "זה ימצא חן בעיניה" "זה יראה זול מדי" "זה נראה זול מדי ביחס למחיר" "יהיה לה איפה לשים את זה" "לא יהיה לה מקום בשביל זה". בסופו של דבר בחרתי בזר פרחי משי מקסים(באמת) ויקר(באמת) שבא עם ואזה מקסימה(ויקרה).
רעד לי הפופיק כשהבאתי את זה לאמא שלי. מה יהיה אם זה לא ימצא חן בעיניה? מה יהיה אם היא לא תרצה את זה? ענן שלם של שדים הלך איתי כשנתתי לאמא שלי את הזר. "זה מקסים" היא אמרה (והניחה את בזהירות מאחורי הספה "אם אני אשים את זה על השולחן זה יכול ליפול ולהישבר")...
מה בסך הכל רציתי?
רציתי למצוא חן בעיני אמא שלי. רציתי פעם אחת בחיים שלי להצליח ולתת לה מתנה שתשמח את ליבה. על באמת. רציתי גם בסתר ליבי לא להיות מובכת כמו שאני מרגישה כשהמתנה שאני נותנת לה לא קולעת בול.
למה עניין כל כך פשוט כל כך מסובך?
למוכרת בחנות לא היה סיכוי. למעשה למוכרות בכל החנויות שנכנסתי אליהן באותו חיפוש לא היה סיכוי. כי לא היה להן מושג מה הסיפור שמתרוצץ לי בראש. מה התועלת האמיתית שאני מקבלת מלתת לאמא שלי מתנה. ממה אני רוצה להימנע. והאמת אף אחת מהמוכרות לא טרחה לנסות ולגלות את זה.
כשאנחנו משווקים רק את התועלות של המוצר אנחנו מפספסים בגדול
כי המוצר הוא רק תירוץ. אני קונה תועלת. אני ואתם והלקוח שלכם. אנחנו קונים ענן של תועלות שאנחנו מיחסים למוצר. תועלות שהמוצר יביא לחיינו.
אנחנו קונים פתרונות שימנעו מאיתנו להגיע לכל מני מצבים מביכים בחיים. אנחנו קונים "סודות" שיביאו לחיים "קפיצת דרך"
שאני אגלה למוכרת בחנות שכל החיים אני מתאמצת שאמא שלי תעריך אותי?
אין מצב... אני? אני בן אדם רציני. מקצועי. מצליח. אמא בעצמי. אני אגלה למישהו שיושבת אצלי בפנים ילדה קטנה וחסרת ביטחון?
ועוד משהו שאני לא אגלה לאף אחד: כשהלכתי לקנות אופני שטח בעבודת יד ובמחיר מזעזע, אתם חושבים שסיפרתי למוכר שמה שאני רוצה זה לראות את מבטי הקנאה של הקולגות שלי בישיבת הנהלה?
ברור שלא. סיפרתי לו שאני מחפשת אופנים קלים וזריזים. שאני אוכל לטפס איתם בקלות ולעבור על מכשולים...
מה לדעתכם יותר קשה? למכור ללקוח את המוצר שהוא מבקש או למלא אצלו את ה--זה?
אז כשמדברים איתכם על הצורך "להיכנס לשיחה שמתנהלת ללקוח שלכם בראש" זו בעצם השיחה...
זה לא אם המוצר הזה טוב או לא. זה הצורך באהבה, בהערכה, בתחרות עם מישהו אחר. זה מה שחי בעולם הרגשי שלנו. זה הדבר היחיד שיכול באמת להניעה אותנו לפעולה.
כשמצליחים לקלוע בדיוק לצורך הנסתר הזה, הצורך שמעל פני השטח נעשה "ההסבר ההגיוני".
זוכרים את האימרה "את מה שהרגש מחליט השכל מצדיק"?
הבנתם סוף סוף מה זה אומר "הרגש מחליט"?
כי לי לקח לא מעט זמן להבין מה זה אומר, והרגשתי שבתהליכי המכירה אני מדברת אל "המבוגר האחראי" על המוצר המעולה ולא הבנתי איך לגייס את הרגש ולעורר את החשק.
אז חיפשתי מה יש לגדולים וחכמים לומר בנושא הזה וריכזתי בשבילכם בהדרכה הזו רשימה של 51 דברים שהרגש רוצה. 51 רצונות וצרכים. 51 דברים שהלקוח שלכם לא יגלה לכם שהוא רוצה כשהוא בא לרכוש את המוצר שלכם.
כדי שכשאתם כותבים את טקסט המכירה שלכם, תוכלו לתת לרגש מקום של כבוד, כדי לעזור לשכל לרכוש את מה שהוא צריך.
וכדי להשלים את התמונה, תימצתתי עבורכם את הבסיס הפסיכוליגי להנעה לפעולה, ארוז ומוכן לשימושכם.
וגם כדי לתבל, הבאתי את רשימת הכאבים המביכים ואי הנעימויות הקטנות שמהן הלקוח שלכם נורא רוצה להימנע ולכן הן מניעות אותו לקנות את מה שהוא צריך כדי להימנע מהן. הנעה יעילה לפעולה, מהר וביעילות, בלי בולשיט.
-
מה ההדרכה הממוקדת הזו תגלה לכם?
- 51 הדברים שהלקוח שלכם לא יגלה לכם שהוא רוצה
- הבסיס הפסיכולוגי להנעה לפעולה
- רשימת הכאבים המביכים ואי הנעימויות הקטנות שהלקוח שלכם ישלם כדי להימנע מהן
-
איך ההדרכה הזו תפשט לכם את השיווק?
- קודם כל בתהליך המכירה - בזיהוי הרצון האמיתי של הלקוח
- השראה ומיקוד לכתיבה שיווקית
- רעיונות ותכנים לפוסטים "פעילים" בפייסבוק
- נושאים לדיוור נוגע ומגייס לרשימה
- העמקה והרחבה של השאלות שאתם שואלים את הלקוח בתסריט המכירה
- הפיכה יעילה של רצון לצורך ו"גלישה" במורד המשפך השיווקי שלכם שמיתרגמת לאחוזי המרה
- קודם כל בתהליך המכירה - בזיהוי הרצון האמיתי של הלקוח
-
לכוון ישר למטרה!
-
מה תקבלו בהדרכה?
ההדרכה היא בעיקרה כתובה. כדי שתוכלו לעבור עליה במהירות. וגם כדי שתוכלו לחזור ולעיין בה בלי הצורך להקשיב לוידאו ארוך.
51 הדברים שהלקוח לא מגלה זה לא יותר מדי?
אני מודה, זה אכן הרבה. ולא תמיד מתאים להתמקד בהכל. בשביל זה ההדרכה הזו נשארת שלכם. כדי שתוכלו לחזור אליה שוב ושוב ולגלות את מה שעוד יש לגלות. בין אם יש לכם דף מכירה לכתוב, בין אם יש לכם שיחת מכירה ובין אם אתם רוצים לפתח אתר או לכתוב פוסט בפייסבוק
מה עוד אפשר לעשות עם ההדרכה הזו?
הרבה פעמים אנחנו מחפשים רעיונות. רעיונות לכתיבה. לפוסטים. לדיוור. תמיד שמעתי את העצה "תעשי מפת חשיבה". אבל בכל זאת - מאיפה אפשר לקחת רעיונות למפת חשיבה אם יש בלוק? אז הרשימה הזו וההדרכה הזו היא מקור מעולה לרעיונות לכל הדברים האלו. אני משוכנעת שאם תבחרו לעשות ניסיונות על רעיונות שלא חשבתם להשתמש בהם מעולם, תקבלו תוצאות מפתיעות.
-
מרתק. יש על מה לחשוב. זה רלוונטי לכל כך הרבה תחומים בעסק.
אמנון לבב
-
לרכישת ההדרכה וקבלת גישה מיידית
במחיר מיוחד של 256 שח 128 שח
לחץ על כפתור התשלום
-
-
-
מעדיף להרשם בטלפון? 054-6611393
-
האחריות המיוחדת שלי
- אם רכשת את ההדרכה הזו ומאיזושהי סיבה החלטת שההדרכה לא מתאימה לכך ושאין לך דרך לייצר לעצמך יותר רווחים מההדרכה הזו, הודע לי במיידית במייל וכספך יוחזר לך ללא כל שאלות וללא כל שאלות.
-
-
יש כאלה שילמדו אותך לשווק, יש כאלה שילמדו אותך למכור, אני אלמד אותך איך להרוויח.
אפרת רמתי
מפוטנציאל לרווח
-
עוד "קיצורי דרך" בסדרת "חשיבה רווחית"
תכנון לתוצאות בהתאם לעקרונות הפרעת הקשב היזמית
מיפוי העסק
מיפוי מפורט של הגורמים שיוצרים מרווח בין הפוטנציאל לעסק
הדרכות חינמיות
למה דווקא עסקים קטנים שמוכרים יפה נופלים לבורות תזרימייםרשימה מלאה בסוף הקורס
עקרונות השיווק לנשים
-