-
כדי להביא את הילד להצלחה בלימודים ולהוריד מכם עומס מיותר, חיוני שתדעו:
-
איך להעביר לילד את האחריות על הכנת השיעורים ולהוריד מעצמכם עומס מיותר
-
איך לשבת עם הילד על שיעורים ללא ריבים וחיכוכים ולהשאיר זמן למה שחשוב לכם באמת
-
איך לעזור לילדים ללמוד באופן יעיל ולחסוך לכם זמן ומאמץ
-
איך ליצור שגרות שיעשו בשבילכם חלק גדול מהעבודה כדי שלא תצטרכו לרדוף אחרי הילד שיכין שיעורים
-
איך להחדיר בילד מוטיווציה להצלחה שתביא למימוש הפוטנציאל ותוריד מכם הרבה מאמץ
-
-
-
הקורס "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים" הוא קורס הקורס היחיד בישראל שמקיף את כל התחומים שדרושים להורים כדי להביא את הילדים להצלחה בלימודים ולממש את הפוטנציאל וזאת ללא ריבים או כעסים, בלי השקעת זמן אינסופית ובעיקר בלי הצורך להיות "המורים הפרטיים" של ילדיכם.
הקורס הזה הוא ההזדמנות שלכם להניח את הבסיס שיאפשר לילדיכן להצליח גם בבית הספר וגם בחיים ולכן, אנחנו רוצים לאפשר לכם לנסות את הקורס שלנו עם אחריות מלאה וללא כל סיכון, לכן אנחנו מעניקים לכל מי שירשם לקורס, מתנה מיוחדת - חודשיים בתוכנית הליווי המשפחתית שלנו, בשווי 500 שח, כי חשוב לנו שתביאו את ילדיכם להצלחה בלימודים.
גיל ונטורה, פסיכולוג, אסטרטגיות למידה
-
-
יש לכם שאלות? מוזמנים להתקשר! אפרת רמתי 054-6611393
-
בחנו את עצמכם: האם גם אתם לכם יש אפשרות לשפר את ההישגים של הילדים שלם ובאותו זמן את איכות החיים שלכם באופן מיידי?
יש ארבעה תחומים שכשלהורים חסר בהם ידע, הם יוצרים מריבות משפחתיות, גוזלים את זמנכם הפנוי, מפריעים לילד שלכם להצליח בלימודים ומשאירים אתכם בתיסכול מתמשך.
חשוב לנו שתדעו שגם אם התוצאות של חוסר הידע נשמעות מאיימות ובלתי פתירות, זה בדיוק להיפך. את הידע הזה קל מאוד להשלים ולישם.
אין לכם שום צורך שתמשיכו ולסבול. גם אתם יכולים לחזור הביתה מהעבודה אחרי שהילד הכין שיעורים לבלות איתו זמן איכות וגם לקחת לעצמנו זמן לפעילויות שחשובות לכם באמת.
-
האם האופן בו אתם מדרבנים את הילד להכין שיעורי הבית יוצר מתחים ריבים וכעסים ופוגע במשפחה?
לפני הכל, אנחנו רוצים לומר, שלגמרי לא פשוט לחזור מהעבודה אחרי יום עמוס ולחוץ ולעבור למשמרת שנייה בבית. כולנו רוצים לחזור הביתה אחרי שהילד כבר הכין שיעורים, לשבת לשתות כוס קפה, לנוח חצי שעה, לצאת לשיעור פילאטיס ואז לחזור ובראש שקט ורגוע להקדיש זמן לילד למה שחשוב באמת.
אם זה נראה לכם כמו חלום רחוק ובלתי ניתן להשגה, הרי שיש כמה כלים יעילים שאתם עדיין לא מכירים ושמאוד כדאי להכניס גם אליכם הביתה.
אבל קודם כל, למה קורים מתחים ריבים וכעסים מסביב להכנת השיעורים?
ה"טיפול היעיל" שלנו בשיעורי הבית מתחיל ברגע שאנחנו פותחים את הדלת. כשאנחנו חוזרים הביתה עייפים וטרודים מהעבודה בשעה חמש/שש/שבע רגע לפני עוד לפני שעצרנו לשתות קפה ולנער מעלינו את הלחץ של העבודה, אנחנו מגלים אחריות הורית ושואלים את הילד שיושב מול הטלויזיה/מחשב "מה יש שיעורים היום"? הילד ממלמל משהו לא ברור מתחת לשפם ואנחנו, מתוך עייפותנו וחוסר סבלנותנו ומתך הטרדות שהבאנו איתנו מהמשרד, מתחילים לשאוג "שב להכין שיעורים".
גם אם הילד הלך להכין שיעורים ברגע שביקשנו, הנושא כבר נצבע בגוונים של בעיה, מטרד, כעס, בלאגן. על אחת כמה וכמה אם הוא שקוע בסדרת הטלויזיה החביבה עליו או במשחק המחשב וממש לא בא לו להפסיק.
בהרבה מקרים אנחנו מגיבים באופן אוטומאטי ומגבירים את הלחץ אפילו עד לנקודת פיצוץ. ובשלב הזה בבית נעשה כבר ממש לא נעים.
זה לא בלתי סביר, שכשנוצר לחץ, הורה מספר 2 מתחיל להעביר ביקורת על אופן התנהלותנו וכל עניין השיעורים יוצא מחוץ לכל פרופורציה ויהפוך במהירות לריב בין ההורים.
פונים אלינו לעזרה הורים שנושא הלמידה הפך אצלם לריב בין ההורים. אנחנו רוצים להסב את תשומת לבכם, שאם לא תפתרו את הריבים מסביב לשיעורי הבית בשלב מספיק מוקדם, אתם מסתכנים בכך שהריבים האלו יצאו מכלל שליטה ויפגעו בכל המשפחה.
-
"אני חוזרת מהעבודה ב-17 ומנסה לשבת איתו והוא מתנגד רוצה עם אבא וכשהאבא מגיע הוא מתחיל לעשות קונצים ואבא דורש ממנו לשבת לעשות איתו הוא מתנגד ואז בעלי מתייאש ועוזב אותו לא מוכן להילחם בו ואז הילד הולך בלי שעורים לבית הספר וכשאני באה לקחת אותו אני מקבלת צעקות מהמורה שלו וממורים אחרים"
-
האם אתם מבזבזים זמן יקר בניסיון להיות המורה הפרטי של הילד בלי לדעת איך ילדים לומדים בקלות?
בעבודה עם הורים, גילינו שלא מעט מההורים, מתוך כוונה לעזור לילד להצליח ומחוסר כלים לעשות את זה, לוקחים על עצמם את תפקיד המורה הפרטי של הילד. מה זה אומר? שההורה לומד את החומר בעצמו, מלמד את הילד ובוחן את ההבנה שלו.
בכיתות הנמוכות זה עוד יכול לעבוד אבל ככל שהשנים מתקדמות החומר נעשה יותר כבד ותפקיד המורה הפרטי נעשה יותר קשה.
אחת התוצאות הבעיתיות בטווח הקצר, היא שתפקיד המורה הפרטי מחליף לגמרי את זמן האיכות עם הילד כי כאשר אנחנו מקדישים את מעט הזמן הפנוי שלנו ל"הוראה" זה גוזל מאיתנו זמן יקר שפשוט אין לנו.
אם לקחתם על עצמכם את תפקיד המורה הפרטי של הילד בבית ספר יסודי, ולא למדתם שיטות למידה יעילות, סביר שבחטיבת הביניים ובתיכון החומר יעשה מסובך וקשה ואז יגיע הרגע שבו נאלץ להחליף את עצמנו במורים פרטיים. שימו לב איך נשלם על טעות שעשינו בכיתות הנמוכות כשהילד יגיע לתיכון.
-
"אני יושבת עם שלושת ילדיי - כיתות א, ד, ו, מעל לשעה כל יום.
שונאת את שיעורי הבית. זה ארוך ,מתיש, יוצר מריבות.
אני מתזוזת בינהם ופשוט יוצאת מטורפת.
הם מגיעים בשלוש הביתה. בחמש וחצי חוגים.
אין זמן לכלום" -
האם דווקא בגלל השיטות שלכם הילד לא יקח אחריות על השיעורים בעצמו?
קרה לכם שהילד לא הצליח להתחיל להכין שיעורים, או שהתיישב להכין שיעורים וקם והסתובב, הושבתם אותו והוא קצת כמו קפיץ שב והסתובב? לפעמים זה "בקטנה" - מריחת זמן. הכנת שיעורים שלוקחת שעות. מה שבטוח שאם אתם מכירים את "שב ותלמד כבר". "תפסיק להסתובב"? הרי שטעות מספר 3 הצליחה לבלבל גם אתכם. הפכתם לשילוב יחודי בין שוטר וגננת.
אתם בטח יודעים שבכיתות הנמוכות, לרוב התלמידים אין בעיה מיוחדת ללמוד. הבעיות מתחילות בדרך כלל בכיתה ג' והולכות ומחמירות אל תוך חטיבות הביניים והתיכון. למה זה קורה? כי בכיתות הנמוכות, כמויות החומר נמוכות וכך גם מידת הסיבוכיות. ומכיוון שכך להורים הרבה יותר קל לעזור. עם השנים, כמויות החומר הולכות וגדלות ומידת הסיבוכיות הולכת וגדלה והדרישות מהילד הולכות וגדלות והשיטות שעבדו בכיתות א-ב-ג מפסיקות לעבוד. אבל אף אחד לא לימד את הילד (ואת ההורה) כיצד ללמוד את החומר, הכל נעשה יותר קשה.
בטח לא יפתיע אתכם לשמוע, שיכולות הלמידה של המוח האנושי נחקרו לא מעט. שיש ממצאים מובהקים על האופן שבו המוח מעבד חומר ומאכסן אותו באופן יעיל. זה המקום לומר, שהשיטות האינטואינטיביות שלנו ללמידה, גורמות לנו באופן פרדוקסלי, לעבוד נגד האופן שבו טבעי למוח שלנו ללמוד ולהפוך את הלמידה ליותר קשה.
תנו לנו לספר לכם, שהשיטות האינטואיטיביות המקובלות וה"עצות" שהורים נותנים לילדים שלהם כמו "תלמדו את החומר באופן מסודר" "תתאמצו יותר" לא ממש עובדות. להיפך. הן עובדות הפוך מהנטיה הטבעית של המוח. ולכן, לא מעט מהמאמץ שאנחנו משקיעים בלמידה, הולך על "אילוף המוח" במקום על הלמידה עצמה.
הפרדוקס הוא שככל שכמויות החומר גדולות יותר וככל שהסיבוכיות גדולה יותר, אנחנו נדרשים לעבוד יותר קשה כנגד אופן הפעולה הטבעי של המוח שלנו. ולחלקינו זה פשוט קשה מדי. ואנחנו לא מצליחים להתרכז. ואנחנו רוצים להסתובב במקום לשבת וללמוד. ותאמינו לי שבשלבים האלו, אם צועקים עלינו זה לא בדיוק עוזר. מצד שני, אנחנו מפסיקים להאמין ביכולת שלנו ללמוד וכל זה, כי אנחנו עובדים נגד המוח ולא איתו. אם לא לומדים ללמוד, הרי שאפשר להגיע לסוף התיכון בלי לממש את הפוטנציאל.
-
"מה אפשר לעשות שהם לא זוכרים את המידע שדובר בו מלפני מספר שבועות חודשים לפעמים בהפרש של ימים"
-
האם אתם מנסים לחזק את הילד בשיטות שמונעות ממנו לממש את הפוטנציאל?
האם הילד שלכם אי פעם אמר "אני לא יכול לפתור את התרגיל הזה. אני לא מבין כלום בחשבון" או "אני לא מצליח לזכור כלום"?
אם עניתם לו "ברור שאתה יכול, אתה ממש מוכשר. כל מה שאתה צריך זה להשקיע קצת יותר" הרי שדוקא החיזוק שנתתם לילד מוריד לו את המוטיווציה, הפריע לו להאמין בעצמו ומנע ממנו לממש את הפוטנציאל ולהגיע להצלחה בלימודים. איך זה קרה? אמרתם לו משהו שהוא לא מאמין בו וזה גרם לו להיסגר עוד יותר ולאמונה שהוא לא יכול להינעץ עוד יותר עמוק.
ראשית חשוב לנו לומר - זיהיתם נכון את הבעיה וגם את הפיתרון. הבעיה נעוצה באופן מתן החיזוק. בשיטות פשוטות מעולם הפסיכולוגיה והאימון אפשר ללמוד לתת חיזוקים שמעצימים ומעניקים לילד מוטיווציה שתגרום לילד להאמין בעצמו ולהצליח.
חשוב לעזור לילד להאמין בעצמו ולתת לו מוטיווציה. אומרים שמוטיווציה יותר חשובה מכישרון. יש מרחיקים לכת וטוענים שמוטיווציה יכולה לקחת את הילד הרבה יותר רחוק מכישרון. ולמה בעצם המוטיווציה הולכת לאיבוד? כאשר יש מריבות מסביב ללמידה, כאשר הילד חווה כישלונות לאורך הדרך, המוטיווציה הולכת לאיבוד ואנחנו חייבים לומר לכם כאן ועכשיו שלמרבית הילדים אין יכולת לשקם אותה באופן טבעי.
מוטיווציה וחיזוקים חשוב שינתנו בדרך יעילה כי אז הם משמשים מנוע יעיל להצלחה.
-
"הילדה שלי בוכה על עומס המבחנים שהתחיל במחצית זו מצד אחד, ומצד שני מגיעה הביתה יום לפני במחן ללא מחברת או ספר ואינה יכולה ללמוד ולחזור על החומר. איך זה יתכן??? ולמה כל הדרמה בעיקר אם בסוף היא לא לוקחת אחריות על משהו שהיא רוצה להצליח בו?????"
-
אנחנו יודעים שלא פשוט לכם
אנחנו יודעים שאתם עושים הכי טוב שאתם יכולים. אנחנו גם יודעים שקשה להביא את הילד להצלחה בלימודים בלי לדעת איך. היינו שם.
-
כשהגדול שלי הגיע לכיתה ג', הבנתי שאנחנו בבעיה. היה לו מאוד קשה ללמוד. זמן הכנת השיעורים התארך והמעורבות שנדרשת מאיתנו הלכה וגדלה. ולמרות ההשקעה של כולנו, הוא לא הצליח להגיע להישגים. "הילד לא ממש את הפוטנציאל". מכירים? כמובן שבמקביל גם החיכוחים והכעסים הלכו וגדלו. ביניניו לבין הילד. בינינו לבין עצמנו.
כשהבנו שאנחנו לא מצליחים לעזור, לקחנו אותו לאיבחון. גם משמה לא באה הישועה. לא מצאו דבר.
חשבנו אולי "בעיות רגשיות" ולקחנו אותו לפסיכולוגית, והאינטיליגנט, אחרי ארבע פגישות, הודיע לנו, ש"רק משחקים שמה" וסירב להמשיך.
ניסינו הוראה מתקנת. היתה הצלחה נקודתית, אבל ברגע שהמורה הפסיקה לעבוד איתו, חזרנו לנקודת ההתחלה.
בשבילנו אלו היו שנים של בניית קריירת הי טק. הרבה לחץ ומעט זמן פנוי, שבו נאלצנו להתמודד עם הקושי של הילד. התוצאה היתה תסכול וחוסר אונים שנמשכו כל שנות בית הספר. אבל הקושי הכי גדול היה לראות אותו מפסיק להאמין בעצמו.
בשלב ההוא לא יכולנו לדעת שאת הצלקות הוא יסחוב כל החיים. חוסר הידע מאז, עדיין מכאיב לי היום, כשה"ילד" כבר באוניברסיטה. הייתי רוצה לחזור בזמן ולעבוד איתו עם כל הכלים שיש לי היום, להביא אותו להצלחה בלימודים, לחזר את האמונה שלו בעצמו ולחסוך לו הרבה מהצלקות.
כשה"ילד" הגיע לסוף הסמסטר הראשון באוניברסיטה וביקש עזרה. וגיל ואני החלטנו לעשות מעשה ולבנות בשבילכם ארגז כלים מקיף, שיאפשר לכם להביא את הילדים שלכם להצלחה בלימודים, בעצמכם. אנחנו מאמינים שככל שתתחילו מוקדם יותר, הילדים שלכם יצליחו יותר וגם ילמדו להאמין ביכולות שלהם.
חשוב לי לומר לכם, שבתור הורים, פשוט אין לכם ברירה. אתם חייבים להיות אלו שיביאו את הילד להצלחה בלימודים. פשוט כי לכם הכי אכפת. פשוט כי אתם עם הילד מרגע שהוא נולד. ולכן לכם יש את היכולת לראות את הבעיות ברגע שהן נוצרות, כשהן עוד קטנות וקל לפתור אותן. כי כשהבעיות כבר גדולות יותר צריך לטפל גם בתוצאות שלהם וזה כבר קצת יותר מסובך.
אז לכו, ותלמדו את מה שנדרש כדי להביא את הילדים שלכם להצלחה בלימודים.
אפרת רמתי, מאמנת ואמא לשלושה, אסטרטגיות למידה
-
יש ארבעה עקרונות שחשוב לכם להכיר כדי להביא את לילד שלכם להצליחה בלימודים ולהחזיר לעצמכם את זמנכם הפנוי
האם אתם מרגישים שניסיתם הכל, השקעתם זמן וכסף, ולא קיבלתם תוצאות? למה זה קורה ואיך אפשר אחרת?
כשאתם מזהים בעיה לימודית אצל הילד שלכם, סביר להניח שתפעלו כדי לאבחן אותה ואז תטפלו בבעיה בהתאם לתוצאות האיבחון. נשמע הגיוני? לגמרי.
ומה קורה אז? המצב בדרך כלל ישתפר בנקודה המטופלת ואז תצוץ הבעיה הבאה. ואז תפעלו שוב כדי לאבחן אותה ותטפלו בהתאם לתוצאות האבחון, וחוזר חלילה.
אחרי כמה סבבים כאלו, זה לא פלא נוצרת תחושה ש"ניסינו המון פתרונות, השקענו המון כסף ושמדבר לא עבד". ויש לזה סיבה. בלמידה יש כמה "חוליות" עיקריות ובעיות תמיד נוצרות ב"חוליה החלשה" ולכן כשפותרים בעיה אחת, נוצרת בעיה בחולייה החלשה הבאה.
ולכן חשוב לנו להציג לכם משהו שבדרך כלל לא מקבל את מרכז הבמה: ארבעת הגורמים שחשוב לכם להכיר כדי להביא את הילד להצלחה בלימודים.
אז כדי לסבר את האוזן, ללמידה יעילה יש ארבע "חוליות" עיקריות. וכדי שתוכלו לפעול באופן יעיל, חשוב לנו שתכירו אותן ושתטפלו ותחזקו את ארבעתן. כי רק כאשר שמטפלים בכל ארבעתן, אפשר להביא את הילד להצלחה בלימודים ולשמר את ההצלחה הזו לאורך זמן.
נאמר זאת שוב, כדי להביא את הילד להצלחה בלימודים אתם, ההורים, נדרשים ללמוד כלים וכישורים שיאפשרו לכם לפעול ביעילות בכל אחד מארבעת התחומים הבאים:
איך לעבוד עם הילד בשיטות למידה שיאפשרו לו לקלוט את חומר הלימוד בקלות ובמהירות בלי מאמץ גדול מצידכם
החשיבות של שיטות למידה יעילות היא בכך שהן מאפשרות לילד לקלוט את חומר לימוד במהירות וביעילות. כשלילד יהיה קל יותר, הוא יגש ללימודים בשמחה ויאפשר לך, ההורה, לוותר על תפקיד השוטר ולהתרכז במה שחשוב באמת.
שיטות למידה יעילות נמדדות ביכולת שלכן לעשות את העבודה גם לתוך חטיבת הביניים והתיכון כשהילד נדרש להתמודד עם כמויות הולכות וגדלות של חומר לימוד בעל מורכבות גדולה.
חשוב לי לומר, שאת הכלים האלו לא מלמדים את הילדים בבית הספר. הכלים האלו חבויים בספרי פסיכולוגיה ובמחקרים וקשה למצוא אותם באופן נגיש ומוכן לשימוש. כדי שהם יעבדו בשבילכם, חשוב לכם למצוא גרסאות שלהם שהן קלות לישום.יש לכם אפשרות לשלוח את הילדים ללמוד את השיטות האלו אצל מומחים. זה חשוב. זה עובד. ומה שלא פחות חשוב, שגם אתם, ההורים, תלמדו את השיטות האלו ותדעו להשתמש בהן, כדי שתוכלו לעזור לילדים שלכם גם אחרי שהקורס יגמר וגם כשהמורה לאסטרטגיות למידה לא נמצאת.
מה שעשוי לקרות אם לא תדעו להשתמש בשיטות הללו בעצמכם, שבזבז זמן יקר בתפקיד המורה הפרטי של הילד, תפקיד לא רשמי שיחייב אתכם גם ללמוד החומר בעצמכם וגם ללמד את הילד. בבית הספר היסודי זה אולי ישים אבל כשהילד יגיע לתיכון, החומר יעשה הרבה יותר כבד וקשה ויבזבז לכם עוד יותר זמן. אם תכירו את שיטות הלמידה בעצמכם, תוכלו לעבוד עם הילדים בלי ללהפוך למורה הפרטי שלהם באופן ממוקד שידרוש מכם מעט זמן ויאפשר לכם לעזור להם גם לתוך התיכון, ואולי אפילו לחסוך את הצורך במורה פרטי.
איך ליצור שגרות משפחתיות תומכות למידה שמורידות מכם את העומס היומיומי ומפנות לכם זמן למה שחשוב באמת
לשגרות יש תפקיד חשוב כי הן מגדירות לילד באופן מדויק מה הציפיות שלכם והן מורידות מכם את העומס היומיומי ומפנות לכם זמן. הן מחליפות את העימות היומי על "מתי מכינים שיעורים" "מתי רואים טלויזיה" "מתי משחקים במחשב" ו"מתי יושבים לאכול צהריים". שגרות מכניסות סדר לחיים של הילד וגם לחיים שלכם. התפקיד של הילד והאחריות שלו נעשים מאוד ברור.
אגב בתוך השגרות, גם התפקיד שלכם נעשה יותר ברור.
שגרות יעילות שעובדות, הן הבסיס להעברת האחריות לילד על הכנת השיעורים.
אני לא יודעת איך אתם גדלתם, אבל כשאני הייתי חוזרת הביתה מבית ספר, היה אוכל על השולחן והיה ברור שאחרי האוכל אני הולכת להכין שיעורים כדי שבארבע אני אוכל ללכת לשחק עם החברים שלי תופסת.
בילדות שלי שגרות נוצרו באופן טבעי, כי החיים של ההורים שלי היו הרבה יותר מובנים מהחיים שלי. היום החיים מאוד קאוטים ולכן לא פשוט לבנות שגרות ומי שהכי סובל הם הילדים.כדי לבנות שגרות כיום, יש צורך בכלים שיאפשרו לכם להגדיר את השגרות, להגיע להסכמות ביניכם ועם הילדים ולהגדיר מנגנונים שיאפשרו לכם לתחזק את השגרות לאורך זמן. הבונוס הגדול לילדים הם כלים של ניהול זמן ובניית מסגרות שישרתו אותם בעתיד. אפשר ללמוד את הכלים הללו.
איך לזהות ולטפל במשברים רגשיים כדי לדרוש מהילד תוצאות בלי ליצור ריבים וכעסים ולהפוך את הבית למקום שכיף לחזור אליו בסוף היום
יש חשיבות מרובה לניצרול הריבים וכעסים מסביב לשיעורים וליכולת לדרוש מהילד תוצאות בלי ליצור ריבים וכעסים. כל טיפול בבעיות למידה חייב לכלול כלים שמאפשרים להעלים את החיכוכים מסביב לשיעורי הבית, לשפר את היחסים שלך עם הילדים ובתור בונוס, לשפר את היחסים עם בן הזוג.
ההשפעה של הכלים האלו היא מיידית. הורים לומדים את הכלים האלו ומתחילים להשתמש בהם, הבית נהפך מכר למריבות למקום שכיף לחזור אליו בסוף של יום עבודה. האווירה בבית משתפרת באופן מיידי. נוצר רצון טוב, שיח ושיתוף פעולה. הורים שמיישמים כלים כאלו מדווחים לנו גם על שיפור היחסים בין בני הזוג.
במצבים בהם מזהים שלילד יש קשיים רגשיים, מקובל לשולח את הילד לפסיכולוג. אבל הילד רואה את הפסיכולוג פעם בשבוע ולתקופה מוגבלת. ומה קורה בבית בין הטיפולים או אחרי שהטיפול נגמר? איזה כלים נשארים להורים כדי לעזור לילד? הדרך היחידה היא שההורים ירכשו כלים שיאפשרו להם להיות קו ההגנה הראשון של הילד.
מעבר לבעיות הגדולות, גם "לא בא לי" "משעמם לי" נופלות לקטגוריות של משברים רגשיים. חשוב לנו שתדעו, שעם סט הכלים המתאים תוכלו לפרק אותם בקלות וביעילות הרבה לפני שתידרש התערבות של פסיכולוג.איך ליצור אצל הילד מוטיווציה יוצרת הצלחה שתגרום לו לקחת אחריות על הלמידה, תחזיק מעמד לאורך זמן ותוריד מכם עומס מיותר
מוטיווציה שהיא הגורם הקריטי שקושר בין כל הגורמים האחרים. מוטיווציה הרבה פעמים יותר חשובה מכישרון. "דלק הטילים להצלחה".
כלים יוצרי מוטיווציה יעשו דבר אחד: יורידו מכם את הצורך לדחוף וללחוץ. הם יגרמו לילד לרצות, מתוך עצמו. גם כשלא יהיה לו קל, הם עדיין יגרמו לילד לרצות.
הכלים יוצרי מוטיווציה יקלו עליכם מאוד ופשוט יעלימו את שארית הויכוחים והחיכוכים.כל הורה שניסה לחזק את ילדו, סיפר לו כמה הוא מוצלח וראה את הילד מתכווץ ומתכנס בתוך עצמו יודע שסתם מחמאות לא יוצרות מוטיווציה. גם "למדתי כי אמא שלי שמה לי סכין לגרון" זה לא כלי ליצירת מוטיווציה.
בשביל ליצור אצל הילד מוטיווציה, יש צורך ללמוד כלים שעובדים. הכלים היעילים ביותר והפשוטים ביותר לאימון מגיעים מעולם הפסיכולוגיה והאימון.אז עכשיו כשאתם מכירים את ארבעת התחומים החשובים האלו, מה שאנחנו קוראים "הבסיסים ללמידה יעילה", אנחנו מאיצים בכם ללכת וללמוד. בכל אחד מהתחומים. ולא להתפשר על פחות מהבנה כוללת בכל אחד מהם. כי רק בטיפול בכל התחומים תוכלו לבנות לעצמכם שקט ושלווה בבית, זמן פנוי לעצמכם ולילדים, ולא פחות חשוב, תוודאו שהילד שלכם ממש את הפוטנציאל ומגיע להצלחה בלימודים.
-
אם אתם חוזרים הביתה אחרי העבודה, השיעורים כבר מוכנים מזמן והילד שלכם חדור מוטיווציה, והוא מצליח יפה בבית הספר, הרי שהקורס שלנו "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים" איננו בשבילכם.
אבל, אם זיהיתם את עצמכם באחת מהמלכודות, ואם קשה לכם לחיות עם המצב שאתם חוזרים הביתה מהעבודה לתוך חיכוכים וכעסים ואתם לא מצליחים להגיע לזמן איכות עם הילד כי אתם כל הזמן תקועים בנושא של השיעורים ואם אתם מסתובבים עם ההרגשה שהילד שלכם לא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו ואף אחד לא באמת מצליח לעזור לו, ואם אין לו מוטיווציה
ואם אתם שייכים להורים שחשוב להם לעזור לילד שלהם להצליח בלימודים ובחיים, הקורס שלנו, "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים" ילמד אתכם איך לבנות את ארבעת הבסיסים ללמידה יעילה ובעיקר, איך ליצור ולשמר מוטיווציה לאורך זמן.
-
יש לכם הזדמנות להצטרף לקבוצה יחודית של הורים
יש לכם הזדמנות להצטרף לקבוצה יחודית של הורים שבחרו לקחת את ההצלחה של הילדים שלהם לידיים וללמוד את הכלים שיאפשרו להם להביא את הילד שלהם להצלחה בלימודים.
הורים שהחליטו ללמוד את מה שצריך כדי שלא ליפול יותר לאף אחת מהמלכודות, כי נפילה למלכודות מקטינה את הסיכויים של הילד להצליח בלימודים וכשיודעים לעקוף את המלכודות הילד יכול להצליח ובגדול.
מה שעוד מייחד את ההורים שהצטרפו לקורס שלנו "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים", שהם קיבלו החלטה לוותר על התלות במורים פרטיים, בפסיכולוגים וגם והם גם החליטו להפסיק להאשים את מערכת החינוך בקושי של הילדים. זה בהחלט לא מובן מאליו. כי הכי פשוט למצוא מישהו ש"יתקן את הילד". רק שההורים שמצטרפים לקורס יודעים שילד לא מקולקל. ושמה שהוא יצריך זה קודם כל שאבא ואמא שלו יאמינו בו וביכולות שלו להצליח.ושיהיו להם כלים שבאמצעותם הם יוכלו לעזור לו גם במקום וגם בנוסף לכל עזרה נוספת אותה הוא מקבל כדי להצליח.
ועוד יותר חשוב, ההורים שהצטרפו לקורס שלנו היו נחושים להנחיל לילד את דרך המחשבה שאפילו אם קשה, לוותר זה לא אופציה. גם אם כשאבא שלי ישב איתי על שיעורי חשבון היו ריבים וכעסים, עדיין ולמרות זאת, אצלי זה יהיה אחרת.
ואין דרך יותר טובה מדוגמא אישית כדי להעביר לילד את המסר הזה.
דוגמא אישית מהורים שלא מוותרים לקושי, מאמינים שאפשר אחרת ומחליטים לעשות מעשה שיביא לשינוי.
הורים שמחליטים את הלמידה של הילד לידיים, ולצורך זה לומדים, משקיעים ולא מוותרים, נותנים לילד את הדוגמא הכי טובה ללימודים ולחיים:
חשוב להשקיע, אפשר לשנות ובהחלט אפשר להצליח.
-
רוב ההורים שמביאים את הילדים להצלחה בלימודים בוחרים בקורס הזה
אמנם אנחנו מציעים קורסי "עזרה ראשונה" שמטפלים באופן נקודתי ויסודי בכל התחומים שבהם אנחנו עוסקים בקורס. אם יש לכם בעיה בוערת, כל אחד מהקורסים האלו יכול לתת לכם מענה מדוייק ומיידי. אבל הורים שרוצים להביא את ילדיהם להצלחה בלימודים, לשמר את ההצלחה לאורך זמן, לעשות עבודה יסודית ולחסוך זמן, בוחרים דוקא בקורס הזה, כי בלמידה מרוכזת של שישה שיעורים אתם לומדים את הכלים שמאפשרים לכם להביא את הילד להצלחה בלימודים.
מעבר לכך המסגרת התומכת של הקורס מאפשרת לכם לקבל פיתרון בעיות בוערות שצצות אצלכם בבית תוך שעות, מצוות המומחים שלנו כדי שתקצרו למינימום את הזמן שנדרש כדי לחזור במהירות לשיגרה של למידה יעילה.
-
למה כדאי לכם להתחיל כבר עכשיו?
אתם יכולים להמשיך ולטפל בבעיות הבוערות כמו שפעלתם עד כה, כלומר לזהות בעיה, לגשת לאיבחון ולטפל בהתאם לתוצאות האבחון. ואז, סביר להניח שהמצב ישתפר בנקודה המטופלת ואז תצוץ הבעיה הבוערת הבאה. ואז תפעלו שוב כדי לאבחן אותה ותטפלו בהתאם לתוצאות האבחון, וחוזר חלילה.
הסבבים האלו לוקחים זמן ועולים כסף והם גם גובים מכם מעורבות רגשית גבוהה. נוצרת "רכבת הרים" של יאוש ותקווה. ואחרי כמה סבבים כאלו סביר שתיווצר אצל ההורים עייפות ותחושה ש"ניסינו המון פתרונות, השקענו המון כסף ושומדבר לא עבד".
אנחנו רוצים לומר לכם כאן ועכשיו שלרכבת הרים יש לזה סיבה טובה. ללמידה יש כמה "חוליות" קריטיות וכרגיל, הבעיות תמיד נוצרות ב"חוליה החלשה" ולכן כשפותרים בעיה בוערת אחת, נוצרת בעיה בוערת בחולייה החלשה הבאה.
כדי שתחסכו גם זמן וגם כסף, חשוב לנו שתטפלו בכל הבסיסים ללמידה יעילה ולא תתפשרו על פחות מזה. כי רק בטיפול בכל התחומים תוכלו לבנות לעצמכם שקט ושלווה בבית, זמן פנוי לעצמכם ולילדים, ולא פחות חשוב, תוודאו שהילד שלכם יממש את הפוטנציאל שלו ויגיע הכי מהר שאפשר להצלחה בלימודים.
ולכן אספנו בשבילכם את כל הידע החשוב בקורס "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים" כדי שתוכלו ללמוד באופן מרוכז, ולקבל תועלת מרובה בזמן קצר.
-
יש לכם שאלות? מוזמנים להתקשר! אפרת רמתי 054-6611393
-
אם אתם כבר משקיעים בהוראה מתקנת
אם כבר משקיעים בהוראה מתקנת, ואפילו חושבים לשלוח את הילד לקורס קיץ כדי להקנות לו מיומנויות למידה, חשוב לנו שתדעו שזו החלטה מצויינת.
קורסים של הוראה מתקנת בהחלט מקנים לילד כלים שמשפרים את היכולת של הילד לקלוט את חומר הלימוד מהר וביעילות.
מה שכן כשתשאלו "איזה שיעורים יש היום" אתם עדיין עשויים לעשות את טעות מספר 1 ולמצוא את עצמכם מנהלים קרבות על עצם הלמידה.
כשתבואו לעזור לו להתכונן למבחן, אתם עדיין עשויים לעשות את טעות מספר 2 ולהפוך למורה הפרטי של הילד במקצוע הספציפי.
יש סיכוי שלילד יהיה יותר קל ללמוד, אבל עדיין אתם לא תכירו את השיטות שהילד למד בהוראה המתקנת ולא תוכלו לעזור לו באופן שהוא לומד ולכן אתם עדיין עשויים לעשות את טעות מספר 3 ולהפוך לשוטר/גננת.
כשהילד שלכם יכריז ש"לא בא לו" אתם עדיין עשויים לעשות את טעות מספר 4 ומצוא את עצמכם מנסים למכור לילד מקרר.
אז כדי שההשקעה החשובה שלכם בהוראה המתקנת לא תהפוך ל"טיפה בים", ההמלצה שלנו היא שבמקביל להשקעה שלכם בילד, תשקיעו בעצמכם ותלמדו את הכלים שיאפשרו לכם לעקוף באתגנטיות את כל המלכודות ולהביא את הילד להצלחה בלימודים.
-
אל תחמיצו!
עשרת הראשונים שירשמו לקורס בכל חודש יקבלו ליווי אישי דו-שבועי מאיתנו.
הליווי האישי יאפשר לכם להתייעץ ולתרגל איתנו את החומר הנלמד הקורס.
בדרך כלל ליווי כזה זמין רק למשתתפי תכנית הליווי השנתית שלנו.
-
מה תלמדו בקורס?
-
שיטות למידה יעילות לחומר עיוני וריאלי, שמאפשרות לילד ללמוד בקלות ובמהירות
-
כלים לניטרול החיכוכים והמריבות מסביב לישיבה על שיעורים
-
טכניקות להכנה למבחנים
-
טכניקות ליצירת מוטיווציה
-
-
איך תתכוננו עם הילד למבחנים בלי להפוך למורה פרטי של הילד ובלי ללמוד את החומר בעצמכם
שיטות למידה יעילות
שיטות למידה יעילות שמאפשרות לילד שלכם לזכור את החומר בקלות וביעילות ולהניח בסיס לפרוק ההנחה שללמוד זה קשה. השיטות האלו מאפשרות לילד ללמוד להטמיע ולוודא הבנה של החומר הלימודי.
בנושא שיטות למידה יעילות תלמדו:
- איך ללמוד תוך כדי משחק ולהסיר חסמים והתנגדויות
- איך ליצור עניין בחומר ולפרק את ההנחה ש"ללמוד זה קשה"
- איך להתכונן עם הילד למבחנים בלי ללמוד את החומר בעצמכם
- איך לעזור לילד להכין שיעורי בית בלי להסתבך
- איך ללמד את הילד שלכם לבדוק עד כמה הוא יודע
-
איך תשבו עם הילד על שיעורי הבית באופן יעיל וענייני בלי ויכוחים וכעסים
ניהול רגשי יעיל
איך להפוך "לא בא לי" או "משעמם לי", לעניין, סקרנות ומוטיבציה תוך יצירת חוויה חיובית ומחזקת מסביב ללמידה. ידעתם? לפרק לא בא לי או לא משעמם לי בשיטות שלנו, לוקח בערך שתי דקות.
בנושא ניהול רגשי יעיל תלמדו:
- עקרונות של תקשורת מקרבת שיאפשרו לכם לפרק להתנהל בלי חיכוכים כעסים ומריבות
- שיטות לניהול מתמטי של רגשות שיאפשרו לכם לישר קו עם הילד מבחינה רגשית ויאפשרו לכם להתגבר ביעילות "לא בא לי" משעמם לי" ודומיהם
- כלים של ניהול פרוייקטים שיאפשרו לכם לתחום את שיעורים הבית באופן יעיל ולעבוד איתם ולהכניס שלווה ורוגע להתנהלות המשפחתית
-
איך תעבירו לילד את האחריות להכנת השיעורים בלי שתצטרכו לרדוף אחריו
שגרות תומכות למידה ומחויבות
בעידן הזה כולנו עמוסים. גם אתם. שני הורים עובדים. הקריירה מקשה למצוא זמן למידה איכותי עם הילדים. שעות העבודה הארוכות מקשות על קיום שגרות לאורך זמן.
בנושא שגרות תלמדו:
- איך לבנות שגרות יעילות שחוסכות לכם זמן בתוך היומיום העמוס שלכם
- איך לנהל את השגרות כך שכשתגיעו הביתה תצטרכו להקדיש פחות זמן ללמידה
- איך לבנות את השגרות כך שתפנו זמן לעצמכם
- איך לשמור על השגרות בהצלחה ולאורך זמן
-
איך תיצרו אצל הילד מוטיווציה שתביא אותו להצלחה בלימודים לאורך זמן
שיטות ליצירת מוטיווציה אישית להצלחה והתקדמות בלימודים
כי מוטיווציה היא הדלק שיביא את הילד להשתמש בכל הכלים, לשמור על השגרות למנוע חיכוחים ולהצליח בלימודים, לאורך זמן.
- כלי יצירת המוטיווציה פשוטים ויעילים ליצירת הצלחה לאורך זמן
- מבוססים על כלים מוכחים מעולם האימון והפסיכולוגיה החיובית, מותאמים לשימוש פשוט ויעיל בידי הורים בבית
-
בונוסים מיוחדים
-
כניסה להרצאה חודשים בחינם, שווי 700 שח
-
50% הנחה לסדנאות שלנו, שווי 1500 שח
-
חודשיים בתכנית הליווי השנתית שלנו בתום הקורס, שווי 500 שח
-
בונוס מיוחד לעשרת הראשונים שירשמו כל חודש: ליווי דו שבועי משפחתי אישי, שווי 800 שח
-
-
איך מתנהל הקורס?
■ "הצלחה בלימודים מתחילה מההורים" הינו קורס אינטרנטי
■ הקורס בנוי משישה שיעורים מוקלטים בוידאו
■ לכל פרק מצורף מדריך למידה מפורט עם תרגילים והנחיות לישום החומר הנלמד
■ כל שבוע תקבלו גישה לפרק נוסף + מדריך למידה, וזאת במשך שישה שבועות
■ הקורס מתנהל באתר מיוחד עם גישה לחברי הקורס בלבד
■ במהלך הקורס יערכו שני וובינרים שבמהלכן תוכלו לשאול שאלות לגבי הילד שלכם
■ הגישה לכל השיעורים דרך אתר הקורס
■ תמיד תוכלו לחזור ולצפות בשיעורים שכבר נפתחו, גם לאחר שהקורס יסתיים
■ לכל אורך הקורס תהיה לכם אפשרות לשאול אותנו שאלות דרך הפורום של הקורס
-
האחריות המיוחדת שלנו
-
-
אל תישארו בלי עזרה!
הרשמו וקבלו גישה מיידית לקורס
"הצלחה בלימודים מתחילה מההורים"
-
-
-
יש לכם שאלות? מוזמנים להתקשר! אפרת רמתי 054-6611393
-
כמה זמן אדרש להשקיע בקורס?
הקורס מחולק לפרקים. משך הצפיה ביחד עם התירגול תוך כדי הצפייה כשעה. אתם יכולים לראות את כל הפרק ולתרגל או לראות את הפרק בחלקים ואז לתרגל. מעבר לזמן הצפיה תידרשו ליישם את הטכניקות שלנו תוך כדי לימוד עם הילד. ככל שתתרגלו יותר, כן אתם צפויים לקבל תוצאות טובות יותר. כמובן שתוכלו לצפות שוב בכל אחד מהחלקים של הקורס בכל זמן שתרצו.
מה יהיה אם אזדקק להסבר נוסף?
הקורס מלווה במדריך למידה מפורט. מעבר לכך, אנחנו עונים לשאלות גם בטלפון וגם אימייל. פרטי הקשר שלנו נמצאים באתר הקורס.
איך אתרגל עם הילד?
הסרטונים ומדריכי הלמידה הצמודים לכל סירטון מסבירים בהרחבה כיצד לתרגל עם הילד. במידה ואתם זקוקים להסבר נוסף, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולקבל עזרה.
-
לא עדיף להשקיע במורה פרטי?
יש הרבה גופים שנותנים שירותים שנועדו "לתקן" את הילד והרבה מהם עושים עבודה טובה. הבעיה היא שהם פוגשים את הילד רק שעה או שעתיים בשבוע ובסופו של דבר, ההורים הם אלו שמתמודדים עם הילד ברוב הזמן.
מעבר לכך לעזרה חיצונית יש מחיר כספי שמוסיף לעומס על המשפחה. ולכן, משתלם לכם להיות מסוגלים להגיש לילד שלכם את העזרה שנדרשת לו כדי להצליח בלימודים, בעצמכם ולאורך כל שנות בית הספר וזאת ובעלות של קורס חד פעמי שנשאר ברשותכם לתמיד.
ניסינו כל מני שיטות ושום דבר לא עבד. מה שונה?
חלק מההורים מספרים לנו שהשיטות שניסו עזרו לפתור בעיות ספציפיות אבל אז נוצרו בעיות חדשות. מרבית השיטות מטפלות באופן נקודתי באחד מתוך ארבע הבסיסים ללמידה יעילה ואינן מטפלות בכולם. הקורס שלנו נותן לכם מענה שלם בכך שהוא מטפל בכל ארבעת הבסיסים.
מעבר לכך האמת המצערת היא שיש שיטות שיעזרו לכם פעם אחת אבל לא הרבה יותר מזה. השיטות האלו בדרך כלל מובנות ונותנות לכם מתכון ביחד עם הבטחה שאם תמלאו את ההוראות, הבעיה תיפתר. אנחנו קוראים להן "שיטות אינסטנט". שיטות אינסטנט לא יעבדו על הילד שלכם ובטח לא לאורך זמן, כי הילד שלכם הוא אחד ויחיד והבית שלכם הוא אחד ויחיד. כלים מובנים מדי טיבם לעבוד פעם פעמים אבל לא לתמיד. מה שכן עובד אלו עקרונות שאתם יכולים לאמץ ולהפעיל בהתאם לנסיבות שלכם.
ולכן, אנחנו מלמדים עקרונות ומסבירים איך הלתאים אותם לילד שלכם, לבית שלכם ולחיים שלכם. ואנחנו גם מלמדים אתכם מתי להשתמש בעקרונות האלו ואיך להתאים אותם לנסיבות.
הטכניקות האלו מבוססות על ידע בדוק ומוכח מעולם הפסיכולוגיה והאימון. ואנחנו הפכנו אותם לפשוטים ויעילים, כדי שתוכלו להשתמש בהם באופן הכי מיידי והכי יעיל.
כשאני יושב עם הילד על שיעורים, זה נגמר בפיצוץ.
אנחנו שומעים מהרבה הורים את ההנחה שכשהורים מנסים לעזור לילדים עם השיעורים או בלמידה למבחנים, זה תמיד מלווה במריבות. "ככה זה היה עם ההורים שלי וככה בדיוק זה קורה עם הילדים שלי". אנחנו גם שומעים מכם, שהרגע הזה שבו הילד אומר לכם "אני לא רוצה להכין שיעורים" או מבקש שתעזרו לו, הוא רגע ממש לא מתאים כי בדיוק חזרתם מהעבודה ואתם עייפים, או שהילד חיכה קצת מאוחר מדי וכבר תכף זמן ללכת לישון, ואז נוצר כעס, ריב ואפילו איזה סוג של חיכוך תמידי שמעב על איכות החיים במשפחה. אנחנו קוראים לזה משבר רגשי.
כדי להתגבר על הסיטואציות האלו, כללנו בסל הכלים שלנו שורה של כלים לניהול משברים רגשיים במשפחה. הכלים האלו באים מעולם הפסיכולוגיה והאימון, והם יאפשרו לכם אפשרות לטפל במשברים הרגשיים באופן מיומן. מה זה אומר? זה אומר ש"שדה הקרב" יעלם ובמקומו תגיע היכולת לשבת להכין שיעורים עם הילד מבלי שזה יגמר בפיצוץ. -
אני הייתי תלמיד גרוע אז איך אני אעזור לילדים שלי?
אינכם זקוקים לתואר בחינוך כדי לעזור לילדים שלכם להצליח בלימודים.
וגם אין לכם צורך תואר בפסיכולוגיה. אנחנו מעזים למר, שאין שום צורך שתכינו שיעורים במקומם וגם אפשר לוותר על ההכשרה שתהפוך אתכם לשוטר.מה שכן חשוב זה להפוך את מה שאתם מכירים על למידה ולהתחיל להשתמש בסט כלים פשוטים יעילים שמטרתם לפרק ביעילות את המשברים הרגשיים מסביב ללמידה, לזכור באופן טבעי, להכיר את הקשר בין מוטיווציה למחוייבות שהתוצאה שלו היא לקיחת אחריות לשיעורים על ידי הילד.
הילד שלי כבר בתיכון, האם זה יתאים גם לו?
כן. מהניסיון שלנו הורים יכולים לעזור לילד אל תוך חטיבת הביניים ולתוך התיכון. בשלבים האלו כלים לניהול משברים רגשיים, תקשורת מקרבת, יצירת מסגרות ויצירת מוטיווציה הופכים לקריטיים הרבה יותר. בשנים האלו, אפשר ללמד את הילד אסטרטגיות למידה יעילות באופן ישיר, כך שהוא יוכל להתאים אותן לעצמו ביעילות.
גם בגיל ההתבגרות, ולמרות שזה לא תמיד נראה ככה, הצלחה בלימודים מתחילה מההורים.לילד שלי יש קשיי קשב וריכוז. האם זה יתאים גם לנו?
בהכללה ניתן לומר שהקשיים שכרוכים בגידול ילד עם קשיי קשב וריכוז דומים לקשיים שיש עם כל ילד רק בעצמה יותר גבוהה
היות והקורס מיועד להקנות להורים כישורים בתחום אסטרטגיות הלמידה וגם בתחום של ההתמודדות הרגשית וגם בתחום השגרות כל אלו יכולים לסייע להורים בהתמודדות עם הקשיים של הילד
מעבר לכך, וביחוד עבור הורים לילדים עם בעיות קשב וריכוז, אנחנו מציעים אחריות מלאה על הקורס. במידה ותשתתפו בקורס ובסיום הקורס לחליטו שהקורס לא עזר לכם, להבנה שהקורס לא סייע לכם, כספכם יוחזר לכם ללא שאלות. -
כמה זמן זה עלי להשקיע בקורס?
הקורס הוא קורס ממוקד לישום מיידי. תידרשו להשקיע בקורס זמן צפיה של כחצי שעה ותרגול על פי הצורך. כמובן שתוכלו לצפות שוב בכל אחד מהחלקים של הקורס. לאחר התרגול.
מה יהיה אם אזדקק להסבר נוסף?
הקורס מלווה במדריך למידה מפורט. מעבר לכך, אנחנו עונים לשאלות גם בטלפון וגם אימייל. פרטי הקשר שלנו נמצאים באתר הקורס.
איך אתרגל עם הילד?
הסרטונים ומדריכי הלמידה הצמודים לכל סירטון יסבירו לכם בהרחבה כיצד לתרגל עם הילד. במידה ותהיה בעיה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולקבל עזרה.
-
כל מילה בסלע.חשוב לי לציין מניסיון של שנים רבות שתלמידים בביס יסודי ובחטיבות מגיעים לתיכון חסרי ״כלים״ ואז מתחיל התסכול.... צריך לתת לכך את הדעת ברמה ממלכתית. בהצלחה!
-
אל תישארו בלי עזרה!
הרשמו עכשיו והביאו את הילדים להצלחה בלימודים
כבר בישורת האחרונה של שנת הלימודים הזו!
-
-
-
יש לכם שאלות? מוזמנים להתקשר! אפרת רמתי 054-6611393